tirsdag 11. oktober 2011

15 mnd Vaksina = ukult :(

ja i dag var det på tide med en helsesjekk på lilllegutt igjen da, og etter den morsomme biten med vekt og lenge, var det den fryktede vaksina som sto for tur :( han var sist hos HS for et halvt år siden, så jeg forventet meg dramatisk økte tall, men den gang ei =P 11.200 gram veide han MED klær, mot for et halvår siden som han veide 10370, og kan sikkert ta vekk noen gram i klær også, så godt under en kilo vektoppgang..

men han har jo nettop lært seg og gå da, så forbrenner vel litt der, spiser jo som en hest så =P

han hadde strekt seg to cm  og var nå 81 cm lang :)

HS syns han var suuuperfin, og veldig  rolig, harmonisk og tillitsfull for aderen :) han ligger akkurat der han skal i motorikk og alt annet :) *stolt*..

så satt mamma en liten gutt som ante fred og ingen fare på fanget sitt da, å den FÆLE dama, stakk ham i låret... ååå, jeg synes den innsprøytinga tok en evighet, og han blei jo bare mer og mer desperat stakkar :( vondt :(((

han roet seg fort etterpå, men tror det sprenger veldig, for han er ille sutrete , kosete og tar seg til stikkstedet ... han begynner også å bli varm, så om det er tilfaledig eller reaksjon gjenstår og se... :(


det jeg skrev om i går også som skulle finne sted gikk vist velldig bra, så da gjenstår det og skjer hva fremtiden bringer da... <3

Nå er baard på foreldrekaffe i bhg som vi ikke hadde fått med oss noenting om, og jeg skal finnne fram danseklærne til liva ;) hihi...  snakkes

legger ved et bilde av lille bullle, som er kosete, sliten og med plaster på låret <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar