mandag 10. oktober 2011

Ida min

Glemte jo helt og fortelle om den flotte gaven jeg fikk av jenta mi på jentekvelden vår :) Grunnen til at vi møttes var egentlig for at jeg skulle få tømt meg litt,  går igjennom en litt tøff tid nå med mye drama g usikkerhet, så jeg trengte et utløp, og da var hun der for meg som min støttestein :) <3

Hun hadde kjøpt et nydelig smykke til meg, med teksten Live, Love , Laugh ! det er ord jeg elsker i utganspunktet, å som er ekstra viktig og huske i tider som nå, når ting står på som værst... så tuuusen takk jenta mi, det kommer alltid til og bety mye for meg :



Så nå skal jeg bare kose meg med bringebærmilkshaken min før det er til pers med ryddings på høyt nivå, før neste steg i denne "prossesen" finner sted i morgen :(

God kveld :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar