søndag 16. oktober 2011

Jentekveld igjen, god og fin på vin ...

i går fikk jeg besøk av Ida , for vi hadde nemlig planer om å gjenta forrige fredags suksess :) ungene slo jo helt krøll på seg når hu kom (såååå spennende) men etter mye kjeft og trusler og en stk frustrert mamma, så sovna de til slutt så vi kunne begynne drikking, tjattring og ostespising :)


namm det var godt <3


ser jeg litt misunnelig ut her såååeh.......

stemmer det ;)

men fant fort en løsning ;)


ida fikk litt hun å da ;) pena <3

Vi tok pore rens på nesene og avslutta med ansiktsmasker, mens vi preka skiiit, og diskuterte bibelen..

(merk: bibelen = emmaljungas nyeste katalog <3 )


















Mens ida var på do kjeda jeg meg, så jeg tok en runde med rockeringen min, og når ida kom ville hun prøve å, så da tok jeg manualene mine og begynte med det, og etterpå  gikk vi over til lår og rompeøvelser (feeeel the burn)
ida gikk så over til og begynne med push ups i gresset da vi gikk ut litt senere for og få litt luft ;)

haha... er ikke mange som klager på at de er støle istedetfor fyllesyke etter en kveld der 3 vinflasker måtte bøte med livet ;)

nå vil jeg og fyllesyken min prøve og ta en lur på sofaen med bullemann, før han gnir ut øye eplene sine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar