søndag 9. oktober 2011

Hobbyer ..

Jeg liker og utfordre kreativiteten min når jeg en sjelden gang har tid, og noen ganger fullfører jeg, andre gangen havner det som et stor surr i boden :) 

Her er noen av mine tidligere prosjekter som jeg har gjennomført :


Dette er et lys (jeg har jo laget mange siden, men dette er mitt første) med det første bildet av barna mine sammen <3 Elsker det <3 veldig lett og lage :)





jeg gikk også igang på samme tidspunkt på og prøve og lage hjertedekorasjoner av kvist :) skulle hatt litt annen pynt på, men det var det jeg hadde da =P men selve hjertet ble vel ikke så værst??





å det største prosjektet jeg har fullført hittils er vognpose til sønnen min .. til å aldri ha tatt i en symaskin før, var jeg rimelig fornøyd med og lage ferdig denne ila en kveld :) (initialene er min sønns, Anton Elias <3







Så nå som høsten setter inn har jeg jo da begynt og klø i fingrene etter et nytt prosjekt å fylle stormfulle kvelde med.. Er inne på tanken om strikking, så vurderer og kaste meg uti det :) har allerede funnet frem masse strikkeoppskrifter jeg vil prøve meg på, å utifra de har jeg MYYYYE å lære =P


Så det blir spennende :)

Har du noen hobby, eller noe du skulle ønske du kunne ?? 

2 kommentarer:

  1. Wow!! Har du laget den vognposen?! Sykt flink du er! :D I'm impressed! <3

    SvarSlett
  2. TUsen takk :D ja var faltisk veldig enkelt :)

    SvarSlett